De snelklikpromo van Eci.be

Sinds kort staat er op Eci.be een spelletje waarmee je korting kunt krijgen. Hoe sneller je klikt, hoe meer korting:

Dat moest ik toch even onderzoeken.

Na het spelen van een spel, krijg je een code toegestuurd in mail. Die kun je dan gebruiken tijdens de betaling op Eci.be Ik kreeg 3€ korting en mijn code was “snelklik3”. Omdat ik de 3 zag staan in de code, probeerde ik snel even snelklik100, maar dat bleek niet te lukken. Hoogstwaarschijnlijk zijn er maar een beperkt aantal code’s die lukken.

Tijd om even naar de achterliggende code te kijken:

Ok, als je meer dan 40 keer klikt, krijg je code[2]. Wat is code[2]?:

Ah, “snelklik7” is code[2] !

En volgens de code komt snelklik7 overeen met 7,5€ korting! Dus je kunt maximum 7,5€ korting krijgen.

Dus, iedereen naar Eci.be en krijg 7,5€ korting met de code snelklik7 !

Leave a Reply

