Het geluid is geraden en Q Music heeft hun lesje geleerd qua URLs

Het geluid is “een memorycard in een Playstation steken”, wat perfect klopt met de verborgen Tip 4 van gisteren (zie vorige post). Die wilden ze vandaag precies niet tonen en dus hebben ze er maar voor gekozen een andere tip te tonen:

Een tip die toch wel heel expliciet was. En waardoor de eerste beller er meteen op zat.

Dus wie weet, heeft deze blog meegedragen tot het veranderen van de tip en dus tot de winnen van het geld door een zekere Marc. Dus Marc, laat iets weten en ik stuur je wel m’n rekeningnummer😉

Oja, de url waar de tip achter zit is nu http://q-music.be/sites/2009.q-music.be/files/banners/images/R73TLB65f6t24Q7AK571b431fmXc9H29Ayy40DON_0.jpg

De URL valt dus niet meer te raden. Q Music (of toch hun webmaster) heeft z’n lesje geleerd.

One thought on “Het geluid is geraden en Q Music heeft hun lesje geleerd qua URLs

  1. ik vind het eigenlijk maar dwaas van Q-music, zo een stomme nieuwe tip!
    je had inderdaad gelijk en door jou verborgen tip zat ik zelf ook heel dicht bij het antwoord en had ik het geweten ik had me zot gesmst! (en tzou dan mssn ook niet echt eerlijk geweest zijn) je had gelijk en Q wist het en het geluid moest er voor hen zo snel mogelijk uit!

Leave a Reply

